ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!
This is BizOppers

Putera30 PhotoGrapher And Designer: STREAMYX - MENGAPA KAU SUKA BUAT AKU MARAH ?

Isnin, 1 November 2010

Perbualan telefon dengan Customer Care


Wahai TM ( Streamyx )...


Semenjak dua tiga menjak nie, aku rasa ada banyak perubahan berlaku pada STREAMYX aku, dulu capaian internet aku sungguh baik dari apa yang aku inginkan. Aku adalah pengguna 1Mb. Capaian Internet aku pada kelajuan Upload lebih daripada 450mbps dan kelajuan download aku lebih daripada 1.80mbps. Ia amat memukau aku untuk membuat kerja serta melihat movie dengan tanpa sekatan. Ini Buktinya :-

Bukti Speed Yang Aku Uji Pada 01/08/2010

Yang nie Link Yang pernah aku buat untuk memuji Kelajuan Internet Ciptaan STREAMYX (TM) - CLICK HERE.


Tapi kini aku rasakan ia amat buruk... ternyata amat buruk sekali. Kelajuan internet aku semakin hari semakin teruk. Apabila aku check speed ia turun mendadak. Kadangkala Upload dibawah 300mbps dan download 1.5mbps. Adakah Patut jadik macam tu ??? Nie Bukti Aku Tunjuk Kat Korang

Bukti Speed yang Aku Uji Pada 29/10/2010

Malah ia kadangkala membuatkan aku rasa macam nak terminated je akaun streamyx nie dan bertukar kepada apa yang dapat memuaskan hati aku, tapi aku masih lagi mempunyai kesetiaan tahap Gaban terhadap TM ( Streamyx ). Jadi kepada mereka yang mempunyai kuasa atau kuasa ditangan mereka. Cepat2lah bertindak sebelum pelanggan anda beralih ke servis lain. Aku masih lagi ingin melihat orang kuat TM berusaha menangani masalah ini. Kerana hati aku masih terpaut dengan STREAMYX... Jom Streamyx.. Jom Lajukan Internet Speed, supaya customer tak komplen... Sekian Terima Kasih


Salam 1 Malaysia... 


0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Kedai Gambar Anda !!!

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!
This is BizOppers

Jumlah Paparan Halaman

Pengikut

wibiya widget

This is BizOppers

Categories

Popular Posts

Grab this Widget ~ Blogger Accessories
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright 2010 SYAHID KIJANG EMAS